SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

20 Jun 2012

AKU MENGIDAM CUCUR BADAK




Dalam dok kalut siapkan assignment dan final exam sabtu nih, tekak aku tiba - tiba jadi mengidam teramat sangat nak makan CUCUR BADAK. Dalam minggu ni banyak gerai kuih yang aku singgah, baik masa nak pegi keje dan balik dari keje, tak jugak aku jumpa CUCUR BADAK. Yang banyak berjual goreng pisang, karipap, bla bla... Kenapa entah mengidam CUCUR BADAK pulak nih???


credit : eatingasia.typepad.com



Tengok la pic CUCUR BADAK tu, dengan kulit kuih rona perang gelap dan inti kelapanya yang pedas - pedas kelembapan. PERGH !!! Nampak gayanye kene beli yang instant CUCUR BADAK, goreng sendiri dan makan sendiri, huhuuu....

By the way, terima kasih pada kamu yang tetap datang menjengah blog aku nih walaupun aku dah jarang update, nih dah sikit - sikit mula update nih dah datang balik la aura rajin berblog, abeh je final exam sabtu nih aku nak kembali aktif berblog dan bikin onar hidop kamu semua HAHAHAHAHAHAA !!!!!

CUCUR BADAK !!!!!
AKU NAK MAKAN KAU !!!!!








9 ulasan:

Noor berkata...

buat rasa lapar jadinya....i'm fasting now.

KuNanGKuNanG berkata...

sedapnye cucur badak...sy pun rase nak makan gak ni.he3

ch000tz axoera ヅ berkata...

tunggu bulan pose nnti kita serang bazaar ramadhan kat stadium shah alam hahaha

Asrul "iLham" Sany berkata...

sy nak cucur beruang... berbulu... i loike... hahaha

Mohammad Haziq berkata...

cucur badak jek? cucur anjing laut ade tak? kah3

Cik tikah berkata...

alahai.. sedapnya!

Mohammad Haziq berkata...

cucur anjing laut tak de ke? kah3

siti_naqiah berkata...

sedAPnye, ohh my feberet :p

caer sasuke berkata...

nk cucur gak..nk 10..hehe