SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

21 Jun 2012

KARIKATUR AKU???


0152am... aku masih gagal lelapkan mata... ada masalah yang datang bersarang di fikiran, kerana secara tiba - tiba aku dikatakan pengacau hubungan sepasang kekasih!! Aduhh... aku terlalu sibuk dengan kerja dan study, aku tak punya masa mahu mengganggu sesiapa. Kerana mahu membuatkan mata jadi mengantuk, aku terus online, sambil menaip apa saja di Google, dan tergerak hati mahu menaip nama sendiri. Selain paparan blog dan FB, sesuatu telah menarik perhatian aku...



Erkk... apakah??? Aku telah dikarikaturkan oleh seseorang yang tajuk blognya cuma GC. Pelik... rajin benar pulak dia buat entry dan karikatur aku, mujurlah tak siapa memberi komen, sebab aku tak glam hahahahaa...

Kepada tuan punya blog tersebut, terima kasih...



5 ulasan:

caer sasuke berkata...

fuyyo.secret admire erk?hehe =p

Asrul "iLham" Sany berkata...

femes jejai ~

Mr.Lidi Kepala Putih berkata...

hehe.. agak..nak tak aku buat karikatur kau? :D

Mr.Lidi Kepala Putih berkata...

bro bro bro... mne gmbr? nk buat karikatur nie..tapi puas dok mencari gambar ekau..adoiyaii

siti_naqiah berkata...

untonglaa, hehe..eh gune theme laen ek? cmne nk chat2 nih? :(