SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

29 Jun 2012

SERIK !!!!



Sudah dua semester berturut saya menjadi mangsa keadaan!!!

Semua tugasan berkumpulan saya yang lakukan!!!

Sibuk benarkah pegawai kerajaan dengan tugas mereka???

Kalau amat sibuk dengan tugas, mengapa sanggup mengambil risiko untuk menyambung pengajian???

Tidakkah encik - encik berdua berfikir akan situasi diri saya???

Saya juga bekerja!!!

Malah saya berganda - ganda lebih sibuk daripada encik - encik berdua!!!

Kenapa semuanya dibebankan kepada saya???

Semester depan, saya tiada lagi keinginan untuk menjadi 'hamba' kepada encik - encik berdua!!!

Jelas menunjukkan kakitangan 'cikai' seperti saya yang bekerja di sektor swasta sangat komited dan lebih bertanggungjawab!!!

PEGAWAI KERAJAAN MEMANG HAMPEH!!!



4 ulasan:

delarocha berkata...

sabar bro....zaman sekarang ni klu rajin sangat pun susahkan.. semua perkara diletakkan atas kita.

caer sasuke berkata...

banyakkan bersabar ye bang..study kat mane2 kalau kita baik sangat pon tak jadi jugak..kita nanti digunakan..be strong k =)

blog-tips-kurus berkata...

ayat last sekali itu sangat tidak tepat!! pengalaman saya berurusan dengan pegawai2 bank M'sia ni pon menyakitkan. Mereka pekerja swasta.. ;)

Noor berkata...

oooo....no5x... tak semua pegawai kerajaan hampeh tau...