SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

08 Julai 2012

KANGEN...








Sejujurnya, aku amat merindui sang perempuan ini...
tetapi...
masih pantaskah aku setelah apa yang telah berlaku??
aku rindu kamu...








5 ulasan:

Asrul "iLham" Sany berkata...

aloya lama kah?

rindu tu boleh, tapi kadang2 boleh binasakan diri...

move on lebih senang dari menanti bulan jatuh ke riba.

bagi aku la (yg tak tahu menahu siapakah awek kat atas)

caer sasuke berkata...

nak tolong g tau kan ke?hehe =p

Cik tikah berkata...

eh eh eh jiwangnya :P

Leoz berkata...

ye la aku pun curious nak tau..sapa tu? (sambil muncungkan mulut) :)

blog-tips-kurus berkata...

Rindulah kepadaNYA..