SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

22 November 2012

AKU MAHU BERCUTI !!!



Pagi ini aku datang ke pejabat dengan misi untuk mengisi borang cuti di atas talian. Esok ada pembentangan kertas kerja dan aku sangat memerlukan masa untuk mengemas kini tugasan yang telah disiapkan. E-leave dibuka, dan... 


APA ????


Termanggu seketika menghadap skrin komputer. Apakah benar cuti aku untuk tahun 2012 ini telah habis kesemuanya? Untuk kepastian terhadap apa yang telah berlaku, aku meneliti rekod cuti...


Tidak pernah sama sekali dalam tempoh lapan tahun bekerja, dan ini adalah kali pertama aku telah terlebih mengambil cuti lebih daripada apa yang telah diperuntukkan untuk aku. Bagaimana ya? Bulan hadapan pasti perlu mengambil cuti untuk pembentangan draf tesis dan beberapa tugasan yang lain, aduhhh...

Mungkin MC salah satu alternatif untuk bercuti, hurm....



5 ulasan:

Tembikai Laici berkata...

so, hang kena boh title "Aku Mau MC!" saja ler naaa... hihihiii

Anisa Hang Tuah berkata...

Rajin kerja ada upahmya iaitu bercuti ikut sesuka hati.

Anak Pak Muin berkata...

MC dan EL merupakan option yang paling reliable..haha

wisata outbound malang berkata...

kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT.Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
ditunggu kunjungan baliknya yaa :)

Mat Som berkata...

Nampaknya NASRUL KENA berkawan baik dgn doktor peribadi ni.