SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

09 April 2013

NGANGA LUAS LUAS...




 
Encik Hazlan, agen perumahan menghubungi aku sebentar tadi, mengkhabarkan sesuatu yang kurang enak didengar. Katanya, pemaju perumahan Puncak Alam bakal muflis!!!

APA ????
 
Kata encik Hazlan lagi, ia mungkin menyukarkan proses pertukaran nama dan bla bla bla...  syarat - syarat pembelian rumah yang aku tidak mengerti disampaikan satu per satu. Ermm....
 
Mujur encik Hazlan sudi untuk membantu mencari mana - mana rumah yang bersesuaian sebagai ganti setelah aku membuat keputusan untuk membatalkan niat untuk memiliki rumah di Puncak Alam itu.
 
Kecewa....
itulah perasaan aku ketika ini...
 
 
Aku berharap rencana 1 Mei 2013 tidak terbatal...
Doakan aku...
 
 
 
 
 
 
 
 

1 ulasan:

ctpayong berkata...


بِسۡمِ ٱللهِ ٱلرَّحۡمَـٰنِ ٱلرَّحِيم
السلم عليكم ورحمة الله

semoga segala urusan kamu dipermudahkan Allah SWT, ameen.