SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

19 Mei 2013

AKU HIDUP LAGI LAH !!!





Selamat hari jadi yang ke 34 NAZRUL AZAT !!! Lewat 19 hari, ok lah tu...
 
Fakta yang paling ke hadapan apabila mengenangkan tentang umur aku ini ialah aku sedar yang aku dah TUA !!!
 
Apa lagi aku nak cakap ??
 
Bulan Mei kali ini adalah bulan paling sibuk kepada seorang lelaki yang bernama NAZRUL AZAT.
 
Tapi NAZRUL AZAT tetap maintain vogue !! Vouge lah sangattt (tangan ke dada)
 
Aku tak tau nak taip apa, yang aku tau aku makin malas meng'update' blog ini
 
Mungkin blog ini akan terkubur dengan sendirinya suatu hari nanti...
 
Sebab aku dah jumpa cinta hati yang baru...



K bai !!



1 ulasan:

ini aku? berkata...

nak kawen dah ke?