SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

20 Julai 2013

AKU BUTUH UANG...




Monolog pagi ini...


"Kalaulah wang itu umpama dedauan hijau yang tumbuh segar di dahan pepohonan rendang, aku tidak akan hidup sesusah ini... Saat kuperlu, kupetik sahaja, mudahkan..."



"Saat rakan - rakan memerlukan wang, aku meminjamkan mereka... Saat aku pula yang perlu, seorang pun tiada... Aku cuma dicari saat mereka membutuhkanku..."


Sekian...














2 ulasan:

Ann Ishak berkata...

itu hakikat kawan masa senang

DIARI MAT ARKIB berkata...

benar kata2 mu cik Ann, sy sudah berkali2 diperlakukan sebegini, entahlah...