SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

28 November 2013

OH KETIAK...



Semalam, sambil bermain - main dengan telefon bimbit aku ketika menonton drama 'Playboy Itu Suami Aku', tiba - tiba... 






Secara tidak sengaja, gambar di atas berjaya dirakamkan... MOTIF !!!!

Iklan sama yang disiarkan di saluran televisyen di Indonesia menampakkan secara jelas kulit ketiak wanita itu. Aku tidak pasti mengapa versi yang sama yang ditayangkan di Malaysia begitu sopan... 

Aku rasa ketiak wanita semakin dimanipulasi oleh iklan yang mempromosikan jenama pewangi... 

Jika ketiak lelaki dilakukan sedemikian rupa, alamatnya ramai yang muntah hijau...




3 ulasan:

Khai faiz berkata...

ade plak iklan ketiak...

Ahmad Zaki berkata...

Hahaha. Model ketiak pun ketiak lah, janji model... ehhehehehe....

ZHG Blogger

chotz axoera berkata...

ceeeeehhhhhh