SELAMAT DATANG...

Semua paparan di dalam blog ini adalah berdasarkan maklumat daripada pelayaran di enjin pencarian dan kebanyakannya adalah penulisan sendiri yang bersifat peribadi. Paparan berbentuk gambar ataupun video yang ada di blog ini adalah dari pelbagai sumber lain dan hak cipta sepenuhnya dipegang oleh sumber lain tersebut. Jika ada paparan yang melibatkan artikel, gambar ataupun video yang merupakan hak cipta anda ataupun tidak diizinkan untuk disiarkan di dalam blog ini, mohon dimaklumkan kepada saya untuk tindakan selanjutnya. Anda dialu-alukan untuk memberi komen dengan bahasa yang sopan dan menjauhi isu-isu berbaur negatif. Terima kasih...

29 Januari 2014

Takkan lagi aku menunggumu...






Takkan lagi aku menunggumu
Kau hadir di dalam mimpi-mimpiku
Puasku mengharapkan dirimu
Seperti mereka yang punya cinta

Diriku tanpa dirimu
Kau tempuhi penuh bahagia
Diriku mahu kau tahu
Pedih ini kau tak terasa

Warkahku mengharapkan dirimu
Seperti yang aku kenali dulu
Setiaku menantikan dirimu
Seperti setianya terhadap diriku
Tapiku melepaskanmu
Melangkah namun tak berdaya 

Terusku terus menunggu
Cinta yang takkan pernah ada
Tapiku melepaskanmu
Melangkah namun tak berdaya
Terusku terus menunggu 

Cinta yang takkan pernah ada
Tapiku melepaskanmu
Melangkah namun tak berdaya
Terusku terus menunggu
Cinta yang takkan pernah ada








6 ulasan:

Ahmad Zaki berkata...

Macam lagu je. Hehehehe...

ZH Blogger

Khai faiz berkata...

jiwang bait-bait lagu ni...

DIARI MAT ARKIB berkata...

Ahmad Zaki & Khai Faiz - lagu kenangan aku nih, tiap kali dgr lagu ni aku teringat seseorg yg pernah aku syg, ok malas nak emosi, hidup mau enjoy :-D

Ahmad Zaki berkata...

Ok la. Jangan dikenang barang yang lepas. Hehehee. Cool je bro. =)

ZH Blogger

NJ berkata...

lagu apa ea???

DIARI MAT ARKIB berkata...

NJ - lirik lagu Warkah by Bau ost drama Sindarela